Veelgestelde vragen

Hieronder staat een lijst met veelgestelde vragen.
Staat uw vraag er niet bij dan kunt u ons uw vraag per e-mail doorgeven.

 
Wie is Verhaegh Tegelen? Wij zijn een meer dan 120 jaar oud familiebedrijf in het centrum van Tegelen.
Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen. Wat nu? Deze automatisch verzonden mail komt soms bij de ongewenste berichten terecht (spambox).
Waar kan ik mijn ordernummer vinden? Dit nummer staat linksboven op de bestelbevestigingsmail.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen? Ja, dat kan. Zie hier voor onze openingstijden.
Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling? We berekenen enkel de werkelijke verzendkosten van post.nl.
Kan mijn bestelling ook naar een adres buiten Nederland worden verstuurd? Ja, dat kan. U kunt ons mailen als uw land nog niet in de landenlijst staat.
Mijn artikel is niet voorradig. Wat nu? We hebben 95% van de artikelen op voorraad. Wat op is wordt binnen een week aangevuld.
Wat is de levertijd? In principe versturen wij je bestelling direct na betaling. Bestel je in het weekend dan zal je bestelling verstuurd worden op dinsdag .
Wij gebruiken cookies om de gebruikerservaring te verbeteren of om advertenties te kunnen tonen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Privacy & Cookiebeleid
SLUITEN